Generalforsamling i støtteforening

16. maj holder støtteforeningen for Allan Fiskers børnehjem i Riga generalforsamling

Til daglig ses Allan kørende rundt på sin cykel fuldt pakket op med banankasser og andre gode sager, som alt sammen ender i kælderen på Bentesvej, hvor han sorterer og pakker. Og en gang om årets sendes alle banankasserne i en 45-fods container til Riga i Letland, hvor et børnehjem har stor glæde af de mange gode sager.

Allan Fiskers støtteforening holdt sidste år 10 års jubilæum, som blev fejret med en reception i beboerhuset Yggdrasil i Gellerup.
Støtteforeningen for Allan Fiskers børnehjem i Riga holder sin årlige generalforsamling torsdag den 16. maj kl. 16.00 hos formand Gunhild Weisbjerg, Udsigten 17.
Dagsordnen er ifølge vedtægterne. Det kan læses på www.Allanfisker.dk

I efterårsferien sendte Allan Fisker endnu en fuldt pakket container af sted til Riga. Selv om flere af de faste slæbere meldte afbud på grund af ferien, gik arbejdet hurtigt med at få stablet de 1638 banankasser, som kan presses ind i den store 40 fods container, som denne gang blev fyldt med 130 kasser med sko, 49 kasser legetøj, 28 kasser tasker, 28 kasser køkkenudstyr og 1403 kasser genbrugstøj. Fra Skræppebladet december 2012