35 vil gerne holde styr på boligforeningens administration

Sidst chefpost i boligforeningens nye ledelse forventes besat inden udgangen af marts.
Tilføjelse (kun online): Susanne Witting bliver ny administrationschef

Af Helle Hansen

Der har været pæn interesse for at komme til at administrere Brabrand Boligforening.

I alt 35 personer har søgt stillingen som administrationschef i det nye chefteam, oplyser direktør Keld Laursen.

”Vi har haft fem kandidater indkaldt til første samtale, og efterfølgende indkaldt to kandidater til andensamtalen, men vi forventer ikke, at navnet kan offentliggøres før
udgangen af marts,” siger Keld Laursen, der har haft hjælp af konsulentfirmaet Muusmann til at finde den nye leder.

Forventet start 1. maj
Præcis hvornår den nye administrationschef begynder på kontoret, er heller ikke afklaret.
”Vi regner med, at det bliver omkring 1. maj, men det kan jo først afgøres, når vi kender den pågældendes opsigelsesvilkår,” forklarer Keld Laursen.

Den nye administrationschef skal aktivt medvirke i den forandringsproces, der er sat i gang med den nye organisationsstruktur i boligforeningen. Her lægges der vægt på det overordnede og tværgående arbejde og den konkrete implementering i både økonomiafdelingen og administrationen.


Teknisk chef tyvstartet

Boligforeningens nye tekniske chef er begyndt på arbejdet tidligere end først annonceret.

Niels Hosie mødte allerede ind den 1. marts. Læs mere om den nye driftschef i næste nummer af Skræppebladet.


Tilføjelse, kun online

tilføjet af webmaster

Susanne Witting er fra 1. maj 2014 ansat som administrationschef i Brabrand Boligforening. Med Susanne Witting får boligforeningen en kompetent og meget erfaren administrationschef med et indgående kendskab til den almene boligsektor og en mangeårig ledererfaring, fremgår det af Nyhedsbrevet marts 2014 fra Brabrand Boligforening:

Susanne Witting

Susanne Witting

Susanne Witting glæder sig meget til at stå i spidsen for Brabrand Boligforenings administration.
Jeg ser frem til at komme i gang som BBBO’s nye administrationschef, og ikke mindst til at lære alle medarbejderne at kende. Det bliver godt at komme tilbage til den almene boligsektor, og være med til at præge udviklingen og hvordan BBBO skal se ud i fremtiden.

Et af mine fokusområder vil være at involvere medarbejderne i hvordan vi sikrer at administrationen altid fremstår professionel, serviceminded, omkostningsbevidst og ikke mindst som en god arbejdsplads at være en del af. Ligeledes glæder jeg mig til at komme ud og besøge de respektive afdelingsbestyrelser, se afdelingerne, og ikke mindst høre hvilken service afdelingerne forventer af
administrationen i dagligdagen.

For mig er det en selvfølgelighed, at der er tillid og et godt samarbejde i hele organisation, og at administrationen agerer professionelt i alle de opgaver den beskæftiger sig med.
Jeg håber, at jeg sammen med den øvrige ledelsesgruppe og bestyrelsen kan sikre, at BBBO til hver en tid kan tilbyde attraktive boliger til en konkurrencedygtig husleje til glæde for beboerne. Og en moderne organisation hvor ord som ”tillid”, ”samarbejde”, ”professionalisme” vil være en selvfølgelighed.

Jeg har en stor viden og mange års erfaring indenfor den almene- og private boligsektor, og har et bredt kendskab til arbejdsopgaverne i en ejendomsadministration, hvor jeg har arbejdet som administrationschef og senest som direktør i Tækker Administration. Jeg har i de seneste 4 år været ansat i P+P arkitekter i Aarhus, hvor jeg indgår i direktionen.

Susanne Witting er 50 år, mor til 2 voksne børn og bor i Silkeborg med sin kæreste. Fritiden bliver brugt i naturen med gåture med hunden samt i det lokale fitnesscenter.




Del eller print denne side:  



Skriv en kommentar til denne side (artikel) LÆS VILKÅR FOR DEBAT

For at undgå spam skal du skrive bogstaver og tal fra billedet herunder:
(indlæser langsomt)




 
 
© 1970-2017
Skræppebladet - Beboerhuset Yggdrasil - Dortesvej 35A - 8220 Brabrand
| Vilkår for debat | Privatlivspolitik | WP | Kontakt