Utilfredsstillende telefonservice

Læserbrev

Illustration af Jesper Ankjær

Det er efterhånden reglen snarere end undtagelsen, at man ved telefonisk henvendelse til driftskontoret på Edwin Rahrs Vej oplever, at telefonforbindelsen afbrydes.
Ikke et ondt ord om personalet på kontoret, for de gør deres bedste inden for de rammer, de har. Men…

Det nytter ikke noget at forvente, at beboerne blot henvender sig personligt, når der på et tidspunkt bliver mulighed for det. Vi – beboerne – er arbejdsgiveren, og kan man ikke som enhed i boligforeningen levere en tilfredsstillende service, må man ændre sin organisation.

Der må ansættes en eller to medarbejdere til at varetage al telefonekspedition og en svarservice om, hvor man er i køen.
Det er vigtigt, at driftskontorets ledelse og Brabrand Boligforening tager dette problem alvorligt.
 
Sean Ryan Bjerremand
Gudrunsvej 42,4 mf
8220 Brabrand


Svar på læserbrev angående telefonservice hos driften

Administrationen er klar over, at vi har en udfordring med at give en professionel telefonservice.

Vi er klar over, at mange desværre ringer forgæves, grundet travlhed med ekspeditioner. Dette problem arbejder vi p.t. med at få løst ved at forsøge at frigive flere ressourcer eller ændre arbejdsrutiner, så langt flere telefoner bliver taget i åbningstiden.

Ligeledes arbejdes der på, at man som beboer har mulighed for at lægge en besked og så blive ringet op efterfølgende.
Dette gælder både på driftskontorerne og i administrationen på Rymarken.

Med bedste hilsner
Susanne Witting
administrationschef
Brabrand Boligforening




Del eller print denne side:  



Skriv en kommentar til denne side (artikel) LÆS VILKÅR FOR DEBAT

For at undgå spam skal du skrive bogstaver og tal fra billedet herunder:
(indlæser langsomt)




 
 
© 1970-2017
Skræppebladet - Beboerhuset Yggdrasil - Dortesvej 35A - 8220 Brabrand
| Vilkår for debat | Privatlivspolitik | WP | Kontakt