Ros og rødt kort

Læserbrev

Jeg besluttede i sidste nummer at påpege den manglende telefonservice på BB. Det besvarede den nye administrationschef, Susanne Witting, så på konstruktiv vis.
Når nogen gør noget godt, skal de naturligvis have ros. Jeg håber, at problemet snart løses, og jeg vil anerkende, at man er opmærksom på problemet og forsøger at løse det. Så tak for det, selvom der selvfølgelig helst ikke skal gå alt for længe.

Erling Melgaard Jarsbos gentagne svadaer er efterhånden et kapitel for sig. Man må håbe, at han efterhånden finder ud af, at livet netop ikke er “for fucking kort” til at tale pænt – men netop det modsatte. Det er flot, at redaktionen vælger at bringe læserbrevet og sørge for, at hr. Jarsbo får svar på tiltale, men mon ikke det er sidste gang, den går? Jeg synes absolut, at det røde kort er på sin plads, da jeg ikke ønsker at spilde mere tid på de udgydelser.

Sean Ryan Bjerremand
Gudrunsvej 42, 4 mf
8220 Brabran




Del eller print denne side:  



Skriv en kommentar til denne side (artikel) LÆS VILKÅR FOR DEBAT

For at undgå spam skal du skrive bogstaver og tal fra billedet herunder:
(indlæser langsomt)




 
 
© 1970-2017
Skræppebladet - Beboerhuset Yggdrasil - Dortesvej 35A - 8220 Brabrand
| Vilkår for debat | Privatlivspolitik | WP | Kontakt