Alle medarbejdere med beboerkontakt får synligt ID-kort
Af Niels Hosie, teknisk chef
I Brabrand Boligforening har vi besluttet, at alle medarbejdere fremover skal bære et synligt ID-kort. Det handler både om sikkerhed og tryghed. Med ID-kortet kan I som beboere være betrygget i, at det er boligforeningens medarbejdere, I møder.
Og samtidig har medarbejderne selv mulighed for nemt og professionelt at identificere sig, så der ikke opstår tvivl, fx om deres ret til adgang eller øvrige gøren og laden.
ID-kortene vil være forsynet med et billede samt navn og stilling.
Nyt udstyr
Alle beboere i Holmstrup, der har modtaget en kasse eller et kort fra Stofa, skal aflevere det tilbage. Boligforeningen har udsendt SMS til alle beboere om risiko for bøde ved manglende aflevering. Tekst og foto: Ulrik Dorph-Hansen Ny box Hos den nye leverandør er der også brug for udstyr, men oftest på en anden måde. Både hos Stofa og hos IN-TV kan man modtage den mindste pakke uden særligt2021-03-20
Større tryghed i driften
Om en medarbejder klipper hæk, kommer på servicebesøg eller løser andre opgaver i folks private hjem, så giver det større tryghed, når der er et synligt ID-kort med billede og navn på medarbejderen. ID-kortet gør det nemlig tydeligt for beboerne at se, hvem de taler med. Derfor besluttede vi i Brabrand Boligforening at forsyne alle ansatte, som færdes i afdelingerne, med et ID-kort. Denne beslutning er nu effektueret, og2017-12-14
Ny hjemmeside til boligforeningen er på vej
Der arbejdes i øjeblikket intensivt på at lave ny hjemmeside for Brabrand Boligforening. Hjemmesiden vil ud over et nyt design byde på tilmelding til SMS-service, nem adgang til søgning af bolig, inspirationsfilm fra afdelingerne og integration til YouTube og Facebook. Der vil også blive mulighed for at downloade en lang række af de oplysninger og formularer, som i dag udelukkende findes i papirform, blandt andet indhold af indflyttermappe m.m.2013-11-04
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2017-03 Maj