Hent Brabrand Boligforenings årsberetning 2008

På onsdagens repræsentantskabsmøde i Brabrand Boligforening på Scandic Hotel blev foreningens årsberetning godkendt og kan nu hentes i pdf-format på boligforeningens hjemmeside.

Beretningen behandler centrale emner for boligforeningens arbejde i det forgange år og skuer også ud i fremtiden. Du kan bl.a. læse om helhedsplanen for Gellerupparken og Toveshøj og ændre større bygge- og renoveringsprojekter bl.a. Isbjerget på Århus Havn, renovering af Skovgårdsparken og nye badeværelser i Søvangen.

Der bliver også luftet ideer og tanker om bedre samarbejde, kompetenceudvikling,¨miljø og energimærkninger, den sociale indsats og statistik over flytninger. Bagest i beretningen er der som sædvanlig et såkaldt fototek, hvor foreningsbestyrelsen og alle ansatte kan findes med navn, stilling og foto.

Der er masser af gode oplysninger og spændende læsning for alle der vil blive lidt klogere på boligforeningen.

Hjemmeside for Brabrand Boligforening: http://bbbo.dk
Beretning
Hent beretningen i pdf-format

Blogartiklen er oprettet: 29. maj 2009