Tv-reklamer for almene boliger

I aviser og i tv-kanalernes reklameblokke lovprises de gode sider ved de almene boliger i Danmark. Det er pågående og imageløftende reklame-kampagne for bl.a. Brabrand Boligforening.
“Vi forsøger ikke at lave noget skønmaleri af Danmarks almene boliger, og det ville heller ikke være troværdigt. Men danskerne har brug for at få et mere nuanceret billede. De almene boligers stolthed og værdighed er blevet stjålet.
Ikke bare fra beboerne og boligorganisationerne – men fra os alle sammen. Som samfund føler vi ikke den fælles stolthed, som vi burde over for det fundament af social ansvarlighed, som den almene sektor udgør,” siger Palle Adamsen, formand for Boligselskabernes Landsforening.

Arkivfoto af Ulrik Ricco Hansen

Arkivfoto af Ulrik Ricco Hansen

“Kampagnen er tilrettelagt af Boligselskabernes Landsforening i samarbejde med reklamebureauet Mensch. Reklamefilmen er lavet af instruktøren Martin Werner, der bl.a. står bag tv-klamer for SAS, Cafe Noir og Coca Cola Zero, og fotografierne af de almene beboere er taget af pressefotograf Jan Grarup, som er Danmarks mest præmierede pressefotograf,” oplyser Boligselskabernes Landsoranisation, som Skræppebladet har en samarbejdsaftale med via Brabrand Boligforening.

Læs mere:
Hjemmeside for Boligselskabernes Landsorganisation: http://bl.dk
Danskerne skal være stolte af de almene boliger

Kampagne-side: http://www.danmarksalmeneboliger.dk

Blogartiklen er oprettet: 29. sep 2009


Del eller print denne side:  


 
 


Blog-arkiver: 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | jan | feb | mar | apr | maj | jun | aug | sep | okt | 
© 1970-2019
Skræppebladet - E&P Huset - Karens Blixens Boulevard 39 - 8220 Brabrand
| Vilkår for debat | Privatlivspolitik | Kontakt