Artikler med emnet Wilhelm Nussbaumer
I alt 3 sider blev fundet. Her vises 0 (resultatside 1)
Er beboerdemokratiet en besværlig størrelse for driften?
Læserbrev fra Gellerup-beboer Wilhelm Nussbaumer som reaktion på afdelingsmødet den 27. april. Alle ved, at vi gennem vores husleje betaler boligforeningen for at føre regnskab, gøre rent og vedligeholde området, at føre referater på bestyrelses- og afdelingsmøder osv. osv. Og tak for det! Det gør de godt. Nogle driftspersonale assisterer også afholdelsen af vores afdelingsmøder. Det får de også deres løn for, helt ok. Men det virker bagvendt, når de bruger
Beboerne ude med riven
400 kvadratmeter vildeng sået midt i Gellerup
Tre år med udsigt direkte ud til en forladt byggeplads har været hverdag for beboerne i Gudrunsvej 46, som i påsken 2018 flyttede tilbage til opgangen efter et års genhusning i forbindelse med renoveringen af blok B4, hvor der også blev lavet byport. Men det triste syn skal det være slut med, besluttede nogle naboer længere nede ad vejen, og så gik de bogstaveligt talt ud med
Sæt trumf på beboerdemokratiet
Læserbrev Reaktioner på læserbrevet i Skræppebladet oktober 2020 side 12 "Hvad skal vi med beboerdemokratiet" af Gellerupparkens afdelingsbestyrelse med svar fra Brabrand Boligforenings direktør og økonomichef I sidste nummer af Skræppebladet antyder direktionen, at en beslutning i bestyrelsen i afd. 4 om at slå opgangsdørenes låse fra i dagtimerne er uansvarlig, fordi det vil skabe utryghed og frastøde nye beboere. 100 ledige lejligheder med 9 millioner i huslejetab i afd. 4
Sider med emnet Wilhelm Nussbaumer anvender blandt andet også disse emner:
