Ordinære afdelingsmøder i foråret 2024
Brabrand Boligforening
Herved indkaldes til ordinære afdelingsmøder i henhold
til vedtægternes §18 samt i henhold til de beslutninger,
der er blevet taget på de enkelte afdelingsmøder omkring afholdelse af ordinære afdelingsmøder.
Foreløbig dagsorden for afd. 7, 22, 31:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens årsregnskab for 2023
- Forslag
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
- Afdeling 7, Hasselhøj
Onsdag den 10. april 2024 kl. 17.30
i afdelingen, Hasselhøj 203, 8361 Hasselager - Afdeling 22, Sonnesgården
Torsdag den 11. april 2024 kl. 19.00
i afdelingens fælleshus, Sonnesgade 14, 8000 Aarhus C - Afdeling 31, Havnehusene
Tirsdag den 9. april 2024 kl. 18.30 i Aarhus Internationale Sejlsportscenter, Ester Aggeboes Gade 80A, 8000 Aarhus C
Foreløbig dagsorden for afd. 4, 5, 6,
der også har valg til afdelingsbestyrelse m.fl. om foråret:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens årsregnskab for 2023
- Forslag
- Valg:
-
- Afdelingsbestyrelsesmedlemmer + suppleanter
- Repræsentant + suppleant til Skræppebladets redaktion i afdelinger med lige numre, samt afd. 4 (som har valg til Skræppebladet hvert år)
- Evt. andet
-
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
- Afdeling 4, Gellerupparken
Onsdag den 24. april 2024 kl. 18.00 i Samlingshuset,
Karen Blixens Boulevard 23, 8220 Brabrand - Afdeling 5, Toveshøj
Tirsdag den 16. april 2024 kl. 17.00 i Laden,
Edwin Rahrs Vej 6B, 8220 Brabrand - Afdeling 6, Holmstrup
Torsdag den 18. april 2024 kl. 19.00
i afdelingens selskabslokale, Jernaldervej 245, 8210 Aarhus V
Hvordan udarbejder jeg et forslag til afdelingsmødet?
Du kan finde en forslagsformular på Brabrand Boligforenings hjemmeside, som måske kan hjælpe dig til at formulere et forslag til afdelingsmødet. Hvis du ikke bruger formularen, er det vigtigt, at dit forslag indeholder alle de kontaktoplysninger, som skal udfyldes i den sidste kasse i formularen begyndende med: ”forslagsstiller”.
Hvordan indsendes forslag?
Enten pr. mail
Udfyldt forslagsformular sendes til e-mail: forslag[AT]bbbo[DOT]dk og mærkes med afdelingsnummer/afdelingsnavn i overskriften. Formularen kan afhentes på Brabrand Boligforenings hjemmeside. Alternativt på servicekontoret eller hos Brabrand Boligforening, Edwin Rahrs Vej 33, 8220 Brabrand.
Eller pr. post
Alternativt sendes forslagsformular med post eller afleveres hos Brabrand Boligforening, Edwin Rahrs Vej 33, 8220 Brabrand – Att.: Afdelingssekretær. Kuverten mærkes med ”Forslag”.
Hvornår skal forslag være indsendt?
Forslag skal være Brabrand Boligforening i hænde senest tre uger før afholdelse af det pågældende afdelingsmøde.
Med venlig hilsen
Afdelingsbestyrelserne
Forslag til afdelingsmøde
Forslag (hvad foreslår du?):
Motivation (hvorfor foreslår du det?):
Omkostninger (hvor meget koster det?):
Forslagsstiller (navn):
Adresse:
Telefon:
E-mail:
Afdeling:
Kontaktoplysninger SKAL udfyldes. Formular i A4 kan hentes fra bbbo.dk
Læs også
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2024-01 Marts