Magasinet 2014-10 December: Læserbreve
Ros og rødt kort
Læserbrev Jeg besluttede i sidste nummer at påpege den manglende telefonservice på BB. Det besvarede den nye administrationschef, Susanne Witting, så på konstruktiv vis. Når nogen gør noget godt, skal de naturligvis have ros. Jeg håber, at problemet snart løses, og jeg vil anerkende, at man er opmærksom på problemet og forsøger at løse det. Så tak for det, selvom der selvfølgelig helst ikke skal gå alt for længe. Erling Melgaard
Medarbejdere i foreningsbestyrelsen?
Åbent brev til Foreningsbestyrelsen, Brabrand Boligforening
Læserbrev Efter 45 år udenfor lejeboligmarkedet er vi landet trygt og godt hos Brabrand Boligforening. Indrømmet - jeg er ikke opdateret på den bagvedliggende lovgivning i boligforeninger, men er af den grundholdning, at når man i dag kan sende folk til månen, kan der også ændres på slige ting. Ved Danmarks indtræden i EU forpligtede større danske virksomheder (hovedsagelig A/S) sig til at tage medarbejdere med i bestyrelsen efter bestemte
Læserbreve og kommentarer til Skræppebladet
Vejledning Skræppebladet er beboernes blad, og det er derfor vigtigt både at modtage og bringe læsernes kommentarer og læserbreve. Skræppebladet skal være til at forstå for alle, så derfor skal alle indleverede tekster være skrevet på dansk eller være forsynet med dansk oversættelse. En kommentar skal aftales med redaktionen, som eventuelt efterfølgende redigerer kommentaren i samarbejde med forfatteren. Læserbreve er som udgangspunkt korte, og her retter redaktionen kun for