Ordinære afdelingsmøder i efteråret 2018
Brabrand Boligforening
Herved indkaldes til ordinære afdelingsmøder i henhold til vedtægternes §18 samt de beslutninger, der er blevet taget på de enkelte afdelingsmøder omkring afholdelse af ordinære afdelingsmøder.
Foreløbig dagsorden for de afdelinger, der kun har budget til godkendelse på dagsordenen om efteråret:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens budget for 2019 til godkendelse
- Eventuelle forslag
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
Afdeling 4, Gellerupparken
onsdag den 12. september kl. 19.00
i NordgaardhallenAfdeling 5, Toveshøj
tirsdag den 18. september kl. 19.00
sted annonceres senereAfdeling 6, Holmstrup
mandag den 17. september kl. 19.00
i afdelingens selskabslokale
Foreløbig dagsorden for de afdelinger, der også har valg til afdelingsbestyrelsen m.m. om efteråret:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens budget for 2019 til godkendelse og årsregnskab for 2017 til forelæggelse
- Eventuelle forslag
- Valg:
- Afdelingsbestyrelsesmedlemmer + suppleanter
- Repræsentant + suppleant til Skræppebladets redaktion (i afdelinger med lige numre i 2018)
- Valg til FAS (i afdelinger med lige numre i 2018)
- Evt. andet
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
Afdeling 1, Hans Brogesparken
mandag den 24. september kl. 19.00
i Skovgårdsparkens selskabslokalerAfdeling 2, Søvangen
mandag den 3. september kl. 19.00
i Skovgårdsparkens selskabslokalerAfdeling 3, Skovgårdsparken
torsdag den 13. september kl. 19.00
i Skovgårdsparkens selskabslokalerAfdeling 7, Hasselhøj
tirsdag den 25. september kl. 19.00
i fælleshuset HasselhøjAfdeling 8, Drejergården
tirsdag den 4. september kl. 17.00
i afdelingens fælleshusAfdeling 10, Rødlundparken
mandag den 10. september kl. 19.00
på Lokalcenter NæshøjAfdeling 11, Odinsgård
tirsdag den 11. september kl. 17.00
lørdag den 22. september kl. 10.00
i afdelingens fælleshus ValhallaAfdeling 12, Thorsbjerg
torsdag den 30. august. 19.00
i afdelingens fælleshus StenhyttenAfdeling 14, Borumtoften
tirsdag den 18. september kl. 19.00
i afdelingen (sted annonceres senere)Afdeling 15, Hasselengen
torsdag den 27. september kl. 19.00
i fælleshuset HasselhøjAfdeling 16, Voldbækhave
torsdag den 6. september kl. 16.00
i afdelingens fælleshusAfdeling 17, Højriisparken
torsdag den 6. september kl. 19.00
i Drejergårdens selskabslokaleAfdeling 18, Lyngby
tirsdag den 25. september kl. 17.00
i afdelingen (sted annonceres senere)Afdeling 19, Bronzealdervænget
torsdag den 20. september kl. 19.00
i afdelingenAfdeling 21, Hasselager
onsdag den 26. september kl. 19.00
i Cafeen i Hasselagerhallen, Koltvej 43Afdeling 22, Sonnesgården
mandag den 10. september kl. 19.00
i afdelingens fælleshusAfdeling 23, Skovhøj
onsdag den 19. september kl. 19.00
i afdelingens fælleshusAfdeling 24, Skovhøj
onsdag den 5. september kl. 19.00
i afdelingens fælleshusAfdeling 25, Østergårdsparken
torsdag den 6. september kl. 19.00
i Brabrand Boligforening, Rymarken 2Afdeling 26, Kildeagervej
mandag den 17. september kl. 19.00
i fælleshuset, Skovhøj 100Afdeling 30, Pilevangen
mandag den 24. september kl. 19.00
i Solbjergparkens selskabslokale, Pilevangen 102Afdeling 31, Havnehusene
onsdag den 26. september kl. 19.00
Pakhusene, Aarhus ØIkke bolighavende medlemmer
torsdag den 20. september kl. 19.00
Panorama, Rymarken 2
Hvordan indsendes forslag?
Pr. mail:
Forslag sendes til e-mail: forslag[AT]bbbo[DOT]dk og mærkes med afdelingsnummer/afdelingsnavn i overskriften. Af bilaget med forslag skal desuden fremgå navn,adresse og telefonnummer på forslagsstiller.
Pr. post:
Alternativt sendes forslag med post til Brabrand Boligforening, Rymarken 2,8210 Aarhus V – Att.: Afdelingssekretær. Kuverten mærkes med ”Forslag”. Af forslaget skal fremgå navn, adresse samt telefonnummer på forslagsstiller.
Hvornår skal forslag være indsendt?
Forslag skal være Brabrand Boligforening i hænde kl. 12 senest 14 dage før afholdelse af det pågældende afdelingsmøde.
Som et nyt tiltag vil der blive ”reklameret” for afdelingsmøderne på hjemmesiden: www.bbbo.dk i god tid inden afholdelse af møderne.
Med venlig hilsen afdelingsbestyrelserne
– – –
Redaktionens bemærkning vedr. valg: (jf. vedtægterne)
- Valg af repræsentant til FAS-gruppe + suppleant
Dette punkt er på dagsordenen i alle afdelinger, der ikke har en repræsentant + suppleant til afdelingens FAS-gruppe (Fritidsforeningens AktivitetsStøtte, som er opdelt i tre grupper). - Valg af medlem + suppleant til Skræppebladet
Dette punkt er på dagsordenen i alle afdelinger, der ikke har et afdelingsvalgt redaktionsmedlem + suppleant
For afdelinger med ulige nummer her i det lige årstal 2018 gælder valgene ét år. I afdelinger med lige nummer gælder valget to år og er her almindeligt valg.
Valg til selve Fritidsforeningen foregår på generalforsamling (typisk i maj eller juni).
Alle med interesse for redaktionsarbejdet kan blive medlem af Skræppebladets redaktion. Læs mere om Skræppebladet og redaktionen.
Møder i dato-rækkefølge
Efterårets afdelingsmøder er med i Skræppebladets kalender med aktiviteter og begivenheder.
Læs også
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2018-04 Juni