Ordinære afdelingsmøder i efteråret 2019
Brabrand Boligforening
Herved indkaldes til ordinære afdelingsmøder i henhold til vedtægternes §18 samt de beslutninger, der er blevet taget på de enkelte afdelingsmøder omkring afholdelse af ordinære afdelingsmøder.
Foreløbig dagsorden for de afdelinger, der kun har budget til godkendelse på dagsordenen om efteråret:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens budget for 2020 til godkendelse
- Eventuelle forslag
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
- Afdeling 4, Gellerupparken
onsdag den 11. september kl. 19.00
Sted meddeles senere - Afdeling 5, Toveshøj
tirsdag den 17. september kl. 19.00
i Tovshøjskolen - Afdeling 6, Holmstrup
mandag den 16. september kl. 19.00
i afdelingens selskabslokale
Foreløbig dagsorden for de afdelinger, der også har valg til afdelingsbestyrelsen m.fl. om efteråret:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens budget for 2020 til godkendelse og årsregnskab for 2018 til forelæggelse
- Eventuelle forslag
- Valg:
- Afdelingsbestyrelsesmedlemmer + suppleanter
- Repræsentant + suppleant til Skræppebladets redaktion (i afdelinger med lige unumre i 2019)
- Valg til FAS (i afdelinger med ulige numre i 2019 – dog har afd. 4 valg til FAS hvert år jf. §8.2.2.)
- Evt. andet
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
- Afdeling 1, Hans Brogesparken
mandag den 23. september kl. 19.00
i Skovgårdsparkens selskabslokaler - Afdeling 2, Søvangen
mandag den 2. september kl. 19.00
i Skovgårdsparkens selskabslokaler - Afdeling 3, Skovgårdsparken
torsdag den 12. september kl. 19.00
i Skovgårdsparkens selskabslokaler - Afdeling 7, Hasselhøj
tirsdag den 24. september kl. 19.00
i fælleshuset Hasselhøj - Afdeling 8, Drejergården
tirsdag den 3. september kl. 17.00
i afdelingens fælleshus - Afdeling 10, Rødlundparken
mandag den 9. september kl. 19.00
på Lokalcenter Næshøj - Afdeling 11, Odinsgård
lørdag den 28. september kl. 10.00
i afdelingens fælleshus Valhalla - Afdeling 12, Thorsbjerg
torsdag den 29. august. 19.00
i afdelingens fælleshus Stenhytten - Afdeling 14, Borumtoften
tirsdag den 17. september kl. 19.00
i afdelingen (sted annonceres senere) - Afdeling 15, Hasselengen
tirsdag den 10. september kl. 19.00
i fælleshuset Hasselhøj - Afdeling 16, Voldbækhave
tirsdag den 10. september kl. 16.00
i afdelingens fælleshus - Afdeling 17, Højriisparken
tirsdag den 10. september kl. 19.00
i Drejergårdens selskabslokale - Afdeling 18, Lyngby
tirsdag den 17. september kl. 16.30
i afdelingen (sted annonceres senere) - Afdeling 19, Bronzealdervænget
tirsdag den 17. september kl. 19.00
torsdag den 19. september kl. 19, fælleslokale i bygning 12
i afdelingen - Afdeling 21, Hasselager
onsdag den 25. september kl. 19.00
i cafeen i Hasselagerhallen, Koltvej 43 - Afdeling 22, Sonnesgården
mandag den 9. september kl. 19.00
i afdelingens fælleshus - Afdeling 23, Skovhøj
onsdag den 18. september kl. 19.00
i afdelingens fælleshus - Afdeling 24, Skovhøj
onsdag den 4. september kl. 19.00
i afdelingens fælleshus - Afdeling 25, Østergårdsparken
torsdag den 5. september kl. 19.00
Sted annonceres senere - Afdeling 26, Kildeagervej
mandag den 16. september kl. 19.00
i fælleshuset, Skovhøj 100 - Afdeling 30, Pilevangen
mandag den 23. september kl. 19.00
i Solbjergparkens selskabslokale, Pilevangen 102 - Afdeling 31, Havnehusene
onsdag den 25. september kl. 19.00
Pakhusene, Aarhus Ø - Ikke bolighavende medlemmer
torsdag den 19. september kl. 19.00
Sted annonceres senere
Hvordan indsendes forslag?
Pr. mail:
Forslag sendes til e-mail: forslag@bbbo.dk og mærkes med afdelingsnummer/afdelingsnavn i overskriften. Af bilaget med forslag skal desuden fremgå navn,adresse og telefonnummer på forslagsstiller.
Pr. post:
Alternativt sendes forslag med post til Brabrand Boligforening, Rymarken 2,8210 Aarhus V – Att.: Afdelingssekretær. Kuverten mærkes med ”Forslag”. Af forslaget skal fremgå navn, adresse samt telefonnummer på forslagsstiller.
Hvornår skal forslag være indsendt?
Forslag skal være Brabrand Boligforening i hænde kl. 12 senest 14 dage før afholdelse af det pågældende afdelingsmøde.
Forslagsblanket kan hentes på www.bbbo.dk.
Med venlig hilsen afdelingsbestyrelserne
– – –
Redaktionens bemærkning vedr. valg: (jf. vedtægterne)
- Valg af medlem + suppleant til Skræppebladet
Dette punkt er på dagsordenen i alle afdelinger, der ikke har et afdelingsvalgt redaktionsmedlem + suppleant
For afdelinger med lige nummer her i det ulige årstal 2019 gælder valgene ét år. I afdelinger med ulige nummer gælder valget to år og er her almindeligt valg.
Alle med interesse for redaktionsarbejdet kan blive medlem af Skræppebladets redaktion. Læs mere om Skræppebladet og redaktionen.
Møder i dato-rækkefølge
Efterårets afdelingsmøder er med i Skræppebladets kalender med aktiviteter og begivenheder.