Ordinære afdelingsmøder i foråret 2022
Herved indkaldes til ordinære afdelingsmøder i henhold til vedtægternes §18 samt i henhold til de beslutninger, der er blevet taget på de enkelte afdelingsmøder omkring afholdelse af ordinære afdelingsmøder.
Foreløbig dagsorden for afd. 7 og 22:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens årsregnskab for 2021
- Forslag
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
Afdeling 22, Sonnesgården
Onsdag d. 20. april 2022 kl. 19.00
i afdelingens fælleshus, Sonnesgade 14, 8000 Aarhus C
Afdeling 7, Hasselhøj
Torsdag den 28. april 2022 kl. 19.00
i afdelingens fælleshus, Hasselhøj 203, 8361 Hasselager
Foreløbig dagsorden for afd. 4, 5, 6,
der også har valg til afdelingsbestyrelse m.fl. om foråret:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens årsregnskab for 2021
- Forslag
- Valg:
- Afdelingsbestyrelsesmedlemmer + suppleanter
- Repræsentant + suppleant til Skræppebladets redaktion (i afdelinger med lige numre, samt afd. 4 (som har valg til Skræppebladet hvert år)
- Evt. andet
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
Afdeling 4, Gellerupparken
Tirsdag den 26. april 2022 kl. 18.00 i Samlingshuset,
Karen Blixens Boulevard 23, 8220 Brabrand
Afdeling 5, Toveshøj
Tirsdag den 19. april 2022 kl. 18.00 i Laden,
Edwin Rahrsvej 6B, 8220 Brabrand
Afdeling 6, Holmstrup
Mandag den 25. april 2022 kl. 19.00
i afdelingens selskabslokale, Jernaldervej 245, 8210 Aarhus V
Vejledning
Hvordan udarbejder jeg et forslag til afdelingsmødet?
Vi har udarbejdet en forslagsformular, som måske kan hjælpe dig til at formulere et forslag til afdelingsmødet. Hvis du ikke bruger formularen, er det vigtigt, at dit forslag indeholder alle de kontaktoplysninger, som skal udfyldes i den sidste kasse i formularen begyndende med: ”forslagsstiller”.
Hvordan indsendes forslag?
Enten pr. mail
Udfyldt forslagsformular sendes til e-mail: forslag[AT]bbbo[DOT]dk og mærkes med afdelingsnummer/afdelingsnavn i overskriften. Formularen kan downloades fra Brabrand Boligforenings hjemmeside. Alternativt afhentes den på servicekontoret eller hos Brabrand Boligforening, Edwin Rahrsvej 33, 8220 Brabrand.
Eller pr. post
Alternativt sendes forslagsformular med post til Brabrand Boligforening, Edwin Rahrsvej 33, 8220 Brabrand – Att.: Afdelingssekretær. Kuverten mærkes med ”Forslag”.
Hvornår skal forslag være indsendt?
Forslag skal være Brabrand Boligforening i hænde kl. 12 senest 14 dage før afholdelse af det pågældende afdelingsmøde.
Med venlig hilsen
Afdelingsbestyrelserne
Forslag til afdelingsmøde
Forslag (hvad foreslår du?):Motivation (hvorfor foreslår du det?):Omkostninger (hvor meget koster det?):Forslagsstiller (navn):Adresse:
Telefon:
E-mail:
Afdeling:
Kontaktoplysninger SKAL udfyldes. Formular i A4 kan hentes fra bbbo.dk
Læs også
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2022-01 Februar