Ordinære afdelingsmøder i foråret 2018
Brabrand Boligforening
Herved indkaldes til ordinære afdelingsmøder i henhold til vedtægternes §21 samt de beslutninger, der er blevet taget på de enkelte afdelingsmøder omkring afholdelse af ordinære afdelingsmøder.
Foreløbig dagsorden:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens årsregnskab for 2017
- Eventuelle forslag
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
- Afdeling 7, Hasselhøj,
Torsdag den 19. april 2018 kl. 19.00 i afdelingens fælleshus, Hasselhøj 203 - Afdeling 22, Sonnesgården
Onsdag den 18. april 2018 kl. 19.00 i afdelingens fælleshus, Sonnesgade 14
Foreløbig dagsorden for de afdelinger, der også har valg til afdelingsbestyrelsen m.fl. om foråret:
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens årsregnskab for 2017
- Eventuelle forslag
- Valg:
- Afdelingsbestyrelsesmedlemmer + suppleanter
- Medlem + suppleant til FAS (i afdelinger med ulige numre)
- Medlem + suppleant til Skræppebladets redaktion (i afdelinger med lige numre)
- Evt. andet
- Eventuelt
Denne dagsorden gælder for følgende afdelinger:
- Afdeling 4, Gellerupparken
Mandag den 16. april 2017 kl. 19.00 i Foreningernes Hus (Gudrunsvej 10 A) - Afdeling 5, Toveshøj
Tirsdag den 17. april 2017 kl. 19.00 i Tousgårdsladen, Edw. Rahrsvej 6B - Afdeling 6, Holmstrup
Torsdag den 19. april 2017 kl. 19.00 i afdelingens selskabslokale, Jernaldervej 245
Hvordan indsendes forslag?
Pr. mail
Forslag sendes til e-mail: forslag@bbbo.dk og mærkes med afdelingsnummer/ afdelingsnavn i overskriften. Af bilaget med forslag skal desuden fremgå navn, adresse og telefonnummer på forslagsstiller.
Pr. post
Alternativt sendes forslag med post til Brabrand Boligforening, Rymarken 2, 8210 Aarhus V – Att.: Afdelingssekretær. Kuverten mærkes med ”Forslag”. Af forslaget skal fremgå navn, adresse samt telefonnummer på forslagsstiller.
Hvornår skal forslag være indsendt?
Forslag skal være Brabrand Boligforening i hænde kl. 12 senest 14 dage før afholdelse af det pågældende afdelingsmøde.
Som et nyt tiltag vil der blive ”reklameret” for beboermøderne på hjemmesiden: www.bbbo.dk i god tid inden afholdelse af møderne.
Med venlig hilsen afdelingsbestyrelserne
Redaktionens bemærkning vedr. valg: (jf. vedtægterne)
- Valg af repræsentant til FAS + suppleant
Dette punkt er på dagsordenen i alle afdelinger, der ikke har en repræsentant + suppleant til FAS (Fritidsforeningens AktivitetsStøtte i den FAS-gruppe afdelingen har valgt at tilhøre – Vest/Syd/Nord ).
Med mindre dette punkt i afdelingen er flyttet til efterårets afdelingsmøde - Valg af medlem + suppleant til Skræppebladet
Dette punkt er på dagsordenen i alle afdelinger, der ikke har et afdelingsvalgt redaktionsmedlem + suppleant
For afdelinger med ulige nummer her i det lige årstal 2018 gælder valgene til FAS og Skræppebnladet ét år. I afdelinger med lige nummer gælder valget to år og er her almindeligt valg.
Valg til selve Fritidsforeningen foregår på generalforsamling (typisk i maj).
Alle med interesse for redaktionsarbejdet kan blive medlem af Skræppebladets redaktion. Læs mere om Skræppebladet og redaktionen.
Møder i dato-rækkefølge
Forårets afdelingsmøder i april 2018 er med i Skræppebladets kalender med aktiviteter og begivenheder.