Torsdag den 22. maj 2014 kl. 19.00 i Foreningernes Hus – Gudrunsvej 10 A, 8220 Brabrand
Dagsorden:
Valg af dirigent
Beretning
Fritidsforeningens årsberetning til godkendelse
Fritidsforeningens Aktivitetsstøttes årsberetning til orientering
Aflæggelse af regnskab til godkendelse
Fritidsforeningen
Fritidsforeningens Aktivitetsstøtte
Fastsættelse af kontingent
Indkomne forslag
Valg af bestyrelse og suppleanter På valg til bestyrelsen er: Jytte Lausen Farhiyo Abukar Mohamed Arthur Sletting Solveig Pedersen Jytte Nielsen 4 bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 år, 1 bestyrelsesmedlem vælges for 1 år.
Valg af suppleanter
(der er ingen suppleanter i øjeblikket) Valg af 1 parlamentarisk revisor og 1 revisorsuppleant På valg som revisor er: Benny Rasmussen Vagn Eriksen En parlamentarisk revisor vælges for 2 år, en vælges for 1 år. På valg som suppleant er: (der er ingen suppleant i øjeblikket).
Eventuelt
Ordinær generalforsamling afholdes hvert år i maj måned i Brabrand, Aarhus Kommune. Enhver lovlig indkaldt generalforsamling er beslutningsdygtig, uanset det mødte antal, se dog §10. Simpel stemmeflerhed er afgørende. (Stemmeret har medlemmer, der er fyldt 18 år.) En betalende husstand har 2 stemmer efter fremvisning af gyldig legitimation med adresse.
Med venlig hilsen Brabrand Boligforenings Fritidsforening Youssef Abdul Kader- næstformand
Læs også
Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Brabrand Boligforenings Fritidsforening Dagsorden 1. Valg af dirigent. 2. Foreningens årsberetning til godkendelse. 3. Beretning fra Fritidsforeningens Aktivitetsstøtte (FAS) til efterretning. 4. Aflæggelse af regnskab til godkendelse for Foreningen og Fritidsforeningens Aktivitetsstøtte (FAS). 5. Fastsættelse af kontingent. 6. Indkomne forslag. 6a) Forslag fra Fritidsforeningen vedr. præcisering og nye punkter i vedtægterne. Se vedhæftede bilag. 6b) Forslag fra Fritidsforeningen til forretningsorden for generalforsamlingen. Godkendes i sin helhed. Se vedhæftede bilag. 7. Valg til bestyrelse2017-05-06
Indkaldelse til ordinær generalforsamling Torsdag den 19. maj 2016 kl. 19.00 i Foreningernes Hus, Gudrunsvej 10 A, 8220 Brabrand Dagsorden: 1. Valg af dirigent 2. Foreningens årsberetning til godkendelse 3. Beretning fra Fritidsforeningens sektioner til efterretning 4. Aflæggelse af regnskab til godkendelse for Foreningen og Fritidsforeningens sektioner 5. Fastsættelse af kontingent 6. Indkomne forslag. (forslag skal være formanden i hænde inden 15. april 2016 og kan sendes til cone@bbbo.dk) 7. Valg til bestyrelse og2016-04-17
Indkaldelse til generalforsamling I Brabrand Boligforenings Fritidsforening Dagsorden 1. Valg af dirigent. 2. Foreningens årsberetning til godkendelse. 3. Beretning fra Fritidsforeningens sektioner til efterretning. 4. Aflæggelse af regnskab til godkendelse for Foreningen og Fritidsforeningens sektioner. 5. Fastsættelse af kontingent. 6. Indkomne forslag. 7. Valg til bestyrelse og suppleanter som nævnt i denne vedtægts punkt 3.5. 8. Valg af en revisor og to suppleanter som nævnt i denne vedtægts punkt 3.8 9. Eventuelt. Enhver lovlig indkaldt generalforsamling er2015-05-01
Scan denne QR-kode med din telefon for at gå til siden https://skraeppebladet.dk/blad/2014-04/aktiviteter/indkaldelse-til-generalforsamling-i-brabrand-boligforenings-fritidsforening/