Ny servicechef i Brabrand Bolig­forening

Brabrand Boligforening har netop ansat 51-årige Ivan Mejrsk i stillingen som servicechef

Ivan var egentlig tiltrådt stillingen som Driftschef for BB Service i august. Men boligforeningen kunne ikke modstå fristelsen for at drage endnu bredere nytte af Ivans store ledelseserfaring.
Ivan er oprindeligt uddannet elektriker og el-installatør og har desuden en akademiuddannelse i ledelse. Han har arbejdet med projektledelse og personaleledelse i flere store, private organisationer, ligesom han i en periode har været ansvarlig for at opbygge en intern driftsorganisation i Randers Kommune. Senest kommer Ivan fra en ledende stilling i et privat ventilationsfirma.

”Et nyt eventyr har taget sin begyndelse. Jeg er i dag startet i mit nye virke som servicechef i Brabrand Boligforening. Jeg glæder mig helt vildt til samarbejdet med direktion, ledergruppen, medarbejderne og ikke mindst beboerne og deres repræsentanter,” siger han.

Kommer rundt og hilser på

Ivan Mejrsk får ansvaret for boligforeningens samlede drift samt den interne håndværkervirksomhed BB Service. Han vil således få en bred berøringsflade med afdelingsbestyrelserne, boligforeningens beboere, samarbejdspartnere og medarbejdere.

Han understreger vigtigheden af, at beboere og afdelingsbestyrelser føler sig involveret i, hvad der sker i driften i deres afdeling. Han planlægger derfor en række ”hilse på møder” i alle afdelinger i løbet af efteråret og vinteren.

Det er en stor og vigtig opgave at varetage driften i vores afdelinger og sikre den optimale service, så den både er økonomisk forsvarlig og effektiv, samtidig med at den tilgodeser beboernes og afdelingernes behov. Det kræver hårdt arbejde, og Ivan Mejrsk ser frem til et godt samarbejde med medarbejderne i driftsafdelingen.

“Jeg motiveres af at finde løsninger, også på svære problemstillinger, men jeg kommer ingen steder uden holdet, for der skal løftes i flok for at lykkes,” siger han.
Privat bor Ivan Mejrsk med sin hustru i Hornslet. Han har voksne børn og et lille, nyt barnebarn.

▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2021-06 oktober

2021-06 oktober side 10