Afd. 2: Sommerfesten i Søvangen var ekstra hyggelig

Afdeling 2: Søvangen

Det er ikke antallet af deltagere, som borger for en god Sommerfest

Festteltet blev igen rejst på Beboerhusets terrasse, eller rettere: garagetaget.

Det blev en rigtig hyggelig aften, med rigtig lækker mad. Selv om der i år kun var tilmeldt 26 beboere, blev det alligevel en hyggelig aften på alle måder.

Musikken blev leveret af Jes og Birgit, som trofast har spillet til alle sommerfester.

Man kan ikke lade være, når musikken er god

Man kan ikke lade være, når musikken er god

Jes og Birgit har altid stået for musikken

Jes og Birgit har altid stået for musikken

Og så var der dans

Og så var der dans

Hygge i teltet

Hygge i teltet

 Glade gæster

Glade gæster

God stemning

God stemning

Læs også

▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2012-07 September

Rating

Synes du om artiklen?

Hjælp Skræppebladet med at blive bedre - giv en hurtig feedback.

  • Øv - ikke god
  • Nogenlunde
  • OK
  • Cool - god artikel
  • Kan anbefales
Klik på en smiley - du kan skifte mening bagefter.
Kommentar

Deltag i debatten og skriv kommentar som vises til alle

Skriv en kommentar

Denne side:

Kilde

Denne artikel er bragt i
Skræppebladet
2012-07 September side 18
i sektionen Afdelingerne

forsiden af magasinet 2012-07 September

©Copyright

Skræppebladet har copyright til denne artikel.

Det er ikke tilladt at kopiere eller viderebringe elementer uden skriftlig aftale.

Den eksklusive copyright tilhører de originale bidragsydere fx skribent og fotograf.

Læs mere om copyright på Skræppebladet

Kontakt

Skræppebladet er forenings- og beboerblad i Brabrand Boligforening

Skræppebladet
Kollektivbyen
Gudrunsvej 78, 2.-3.sal
8220 Brabrand

Se seneste kolofon og kontakt redaktionen for nærmere information om denne artikel.

Web-sektioner

Aktiviteter

Afdelingerne

Foreningen

Debat

Mine bogmærker

henter data

Mine seneste artikler

henter data