Afdeling 2: Søvangen
Det er ikke antallet af deltagere, som borger for en god Sommerfest
Tekst og foto: Inge Cassøe
Festteltet blev igen rejst på Beboerhusets terrasse, eller rettere: garagetaget.
Det blev en rigtig hyggelig aften, med rigtig lækker mad. Selv om der i år kun var tilmeldt 26 beboere, blev det alligevel en hyggelig aften på alle måder.
Musikken blev leveret af Jes og Birgit, som trofast har spillet til alle sommerfester.

Man kan ikke lade være, når musikken er god

Jes og Birgit har altid stået for musikken

Og så var der dans

Hygge i teltet

Glade gæster

God stemning
Afd. 2: Affaldscontainere
I Søvangen, er der et hus med affaldscontainere til alt træaffald - en virkelig god service for alle beboerne, men man skal jo selv bære det hen til affaldshuset.2017-05-08
Afd. 7 : Uden mad og drikke
Den aften i November ville det såmænd have været en ganske almindelig hyggelig aften. Det var endnu ikke så koldt, at man ikke bevægede sig udenfor, og når man gjorde det, kunne man stadigvæk grine uden at være bange for, at ansigtet revnede. Folk var endnu ikke pakket ind til uigenkendelighed, og indenfor, ja prøv at gå med ind der. Der var flere end de få, og de,2012-12-03
Afd. 2+4+5: Sankthans i afdelingerne
I Gellerup og Toveshøj havde de en rigtig hyggelig aften med ca.300 børn og voksne. Søvangen Søvangen havde på trods af det kolde vejr en hyggelig aften med børn og voksne. Snobrød for børnene. Grillmad for de voksne og båltale af formand Per Bo Ravnå, og traditionen tro blev midsommervisen sunget.2012-07-03
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2012-07 September