Afdeling 2 – Søvangen
Opfordring til beboere
Foto Aase Christensen
I Søvangen, er der et hus med affaldscontainere til alt træaffald – en virkelig god service for alle beboerne, men man skal jo selv bære det hen til affaldshuset.

Afd. 2: Den yndigste have - findes i Søvangen
Gennem det sidste års tid har de gæve vaskeri-folk knoklet for at indrette en vild have bag den øverste blok på Louisevej. Det var en glad og stolt Pia Stabell Hjort og Katrine Knudsen, der sammen med resten af vaskeri-holdet kunne præsentere resultatet af anstrengelserne for beboerne i afdelingen, som nu har fået en kæmpe have fyldt med vilde blomster i alverdens farver, masser af frugttræer2021-09-02
Afd. 2+3+4+5+6+11: Fastelavn i boligforeningen
I år lå fastelavn den 23. februar. Så børn i alle størrelser havde klædt sig flot ud. Hvad der var mindre flot, var vejret, som bevirkede, at meget af dagen foregik indendørs. Men børnene - og de voksne - havde alligevel en god dag med slik, boller og præmier til kattekonger, -dronninger og bedst udklædte. Se flere billeder på hjemmesiden. Toveshøj - foto Anett S. Christiansen.2020-03-19
Afd. 10: Rekordstort fremmøde til beboermøde
I afdeling 10, Rødlundparken, blev der uddelt 88 stemmesedler. Det er efter sigende rekord. Hele det store lokale var fyldt op med folk, som var kommet for at høre regnskabet og formand Aase Christensens beretning. Hun starter med at forklare, at hun måske gentager sig selv i forhold til sidste års beretning, men at udskiftningen af vinduer og terrassedøre endnu ikke er færdig. Økonomien i afdelingen gør dog,2016-10-23
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2017-03 Maj