Ordinære afdelingsmøder i efteråret 2021
Brabrand Boligforening
Herved indkaldes til ordinære afdelingsmøder i henhold til vedtægternes §18 samt i henhold til de beslutninger, der er blevet taget på de enkelte afdelingsmøder omkring afholdelse af ordinære afdelingsmøder.
Dagsordenerne vil i år for nogle afdelinger igen afvige fra normalen, idet ordinære afdelingsmøder i 2019 (for nogle afdelinger) og i 2020 (for nogle afdelinger) ikke har kunnet afholdes pga. corona. Situationen er fortsat usikker, så indtil videre er dette en foreløbig indkaldelse med tid og sted.
FORELØBIG DAGSORDEN for følgende afdelinger:
Afd. 4, Gellerupparken
onsdag 22. september kl. 17, Globus1
Afd. 5, Toveshøj
tirsdag 28. september kl. 18, Beboerhuset Laden
Afd. 6, Holmstrup
tirsdag 21. september kl. 19, Selskabslokalet
Afd. 7, Hasselhøj
onsdag 8. september kl. 19, Fælleshuset Hasselhøj
Afd. 22, Sonnesgården
tirsdag 7. september kl. 19, afdelingens fælleshus
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens regnskab til godkendelse for 2019 (for nogle) og for 2020
- Afdelingens budget for 2022 til godkendelse
- Eventuelle forslag
- Valg
a. Afdelingsbestyrelsesmedlemmer + suppleanter
b. Repræsentant + suppleant til Skræppebladets redaktion
c. Repræsentant + suppleant til FAS - Eventuelt
FORELØBIG DAGSORDEN for følgende afdelinger:
Afd. 1, Hans Brogesparken
torsdag 23. september kl. 19, Aarslev Kro
Afd. 2, Søvangen
mandag 30. august kl. 19, Skovgårdsparkens selskabslokale
Afd. 3, Skovgårdsparken
torsdag 9. september kl. 19, Skovgårdsparkens selskabslokale
Afd. 8, Drejergården
mandag 6. september kl. 17, Selskabslokalet
Afd. 10, Rødlundparken
onsdag 1. september kl. 19, Lokalcenter Næshøj
Afd. 11, Odinsgård
onsdag 29. september kl. 19, Fælleshuset
Afd. 12, Thorsbjerg
torsdag 2. september kl. 19, Fælleshuset
Afd. 14, Borumtoften
onsdag 29. september kl. 17 i afd. (sted annonceres senere)
Afd. 15, Hasselengen
torsdag 2. september kl. 19, Fælleshuset Hasselhøj
Afd. 16, Seniorbo Voldbækhave
mandag 13. september kl. 14, Fælleshuset
Afd. 17, Højriisparken
mandag 13. september kl. 18, Selskabslokalet i afd. 8
Afd. 18, Lyngby
onsdag 29. september kl. 19 i afd. (sted annonceres senere)
Afd. 19, Bronzealdervænget
torsdag 16. september kl. 19 i selskabslokalet i afd. 6 (nr. 247)
Afd. 21, Hasselager
mandag 6. september kl. 19 i cafeen
i Hasselager hallen, Koltvej 43
Afd. 23, Skovhøj
onsdag 15. september kl. 19 i afd. fælleshus
Afd. 24, Skovhøj
tirsdag 14. september kl. 19 i afd. fælleshus
Afd. 25, Østergårdsparken
torsdag 30. september kl. 19. Sted annonceres senere
Afd. 26, Kildeagervej
mandag 13. september kl. 19 i fælleshuset Skovhøj 100
Afd. 29, Valdemarsgade
torsdag 16. september kl. 19 i Sonnesgaardens fælleshus
Afd. 30, Pilevangen
onsdag 22. september kl. 19, Solbjergparkens selskabslokale, Pilevangen 102
Afd. 31, Havnehusene
mandag 27. september kl. 19, Sejlsportscenteret
Afd. 32, Aarhus Kollegiet
tirsdag 31. august kl. 18 i afdelingens fælleslokale
Ikke-bolighavende
torsdag 23. september kl. 19, BBBO, Edwin Rahrsvej 33
- Valg af dirigent
- Årsberetning fra afdelingsbestyrelsen
- Afdelingens budget for 2022 til godkendelse og forelæggelse af årsregnskab fra 2019 (for nogle afdelinger) og for 2020
- Eventuelle forslag
- Valg:
a. Afdelingsbestyrelsesmedlemmer + suppleanter
b. Repræsentant + suppleant til Skræppebladets redaktion
c. Repræsentant + suppleant til FAS - Eventuelt
Møderne skal afvikles i overensstemmelse med gældende retningslinjer fra sundhedsstyrelsen. Dette kan blandt andet betyde, at der bliver krav om forhåndstilmelding og forevisning af coronapas. Gældende restriktioner kan også medføre, at lokation bliver ændret. Der vil blive informeret herom særskilt til de enkelte afdelinger.
Hvordan indsendes forslag?
Pr. mail
Forslag sendes til e-mail: forslag[AT]bbbo[DOT]dk og mærkes med afdelingsnummer/ afdelingsnavn i overskriften.
Af bilaget med forslag skal desuden fremgå navn, adresse og telefonnummer på forslagsstiller.
Pr. post
Alternativt sendes forslag med post til Brabrand Boligforening, Edwin Rahrsvej 33, 8220 Brabrand – Att.: Afdelingssekretær. Kuverten mærkes med ”Forslag”.
Af forslaget skal fremgå navn, adresse samt telefonnummer på forslagsstiller.
Hvornår skal forslag være indsendt?
Forslag skal være Brabrand Boligforening i hænde kl. 12 senest 14 dage før afholdelse af det pågældende afdelingsmøde.
Dog opfordrer vi til at indsende forslag så hurtigt som muligt (før 14-dages fristen). Dette skyldes, at nogle forslag kan kræve, at administrationen skal foretage huslejeberegninger til afdelingsmødet.
Forslagsblanket
Kan hentes på bbbo.dk.
Venlig hilsen
Brabrand Boligforening
Læs også
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2021-04 Juni
/blad/2021-05/foreingen/ordinaere-afdelingsmoeder-i-efteraaret-2021/
hvor alle møders lokation er præciseret.