Ingen strøm og ingen hjælp

Læserbrev

Da vi vågnede op d. 1. juni ved 7-tiden, opdagede vi hurtigt, at der ingen strøm var i hele lejligheden, og efter en nærmere undersøgelse viste det sig, at hele blokken Edwin Rahrs Vej 18-26 var uden strøm. (Webmaster: Toveshøj)

Ingen panik, tænkte vi, selv om vi ikke kan få lavet morgenmaden eller give mælk til den lille – vi ringer bare til viceværten eller Totalservice og orienterer dem om, at der er noget galt.

Da jeg ringer til viceværten, så kan jeg høre den indspillede besked om, at de først åbner telefonen kl. 9.30. Det er fint nok – så kan vi jo ringe til Totalservice, tror jeg, og undrer mig lidt over, hvorfor man egentlig ikke kan kontakte viceværten, da jeg ved, de møder kl. 7.

Halv-Totalservice

Jeg bliver dårligt overrasket, da jeg ringer til Totalservice og opdager at telefonen er helt slukket. Efter at have kigget i min indflyttermappe kan jeg se, at Totalservices telefon kun er åben til kl. 7.

Og så sidder jeg der med en dårlig smag i munden og undrer mig over, hvordan det kan være, at lige i den periode, hvor folk vågner og opdager, at der er noget galt – mellem 7 og 9.30, er der ingen, man kan kontakte i boligforeningen. Det var ikke det, jeg forventede af en stor og meget administrativt tung organisation som Brabrand Boligforening, hvor sådan nogle åbenlyse smuttere bør være adresseret, langt før skaden er sket.

Jeg vil meget gerne høre BBBOs forklaring på problemstillingen, og om det fremover vil være muligt at komme i kontakt med en servicemedarbejder 24/7, hvis man ikke har strøm, står under vand, eller har fået smadret ruden.

Venlig hilsen
Kristiana Stoyanova

dut-dut-dut ingen tager telefonen

Svar på læserbrev

Vi har modtaget henvendelsen fra Kristina den 4.6 og givet hende et foreløbigt svar samme dag, med at vi vil undersøge sagen –det har vi nu haft lejlighed til.

Det er ganske rigtigt, at det ikke er muligt at komme i kontakt med boligforeningen fra 7-9.30 – det giver ikke helt mening, når resten af døgnet er dækket fra Rymarken eller Totalservice. Som ny ledelse er vi ved at kigge på arbejdsgange og procedurer, og denne henvendelse vil vi tage med i vores videre drøftelser.

Med venlig hilsen

Niels Mclean Hosie
Teknisk chef
Brabrand Boligforening

Læs også

▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2014-06 Juli

Rating

Synes du om artiklen?

Hjælp Skræppebladet med at blive bedre - giv en hurtig feedback.

  • Øv - ikke god
  • Nogenlunde
  • OK
  • Cool - god artikel
  • Kan anbefales
Klik på en smiley - du kan skifte mening bagefter.
Kommentar

Deltag i debatten og skriv kommentar som vises til alle

Skriv en kommentar

Denne side:

Kilde

Denne artikel er bragt i
Skræppebladet
2014-06 Juli side 22
i sektionen Læserbreve

forsiden af magasinet 2014-06 Juli

©Copyright

Skræppebladet har copyright til denne artikel.

Det er ikke tilladt at kopiere eller viderebringe elementer uden skriftlig aftale.

Den eksklusive copyright tilhører de originale bidragsydere fx skribent og fotograf.

Læs mere om copyright på Skræppebladet

Kontakt

Skræppebladet er forenings- og beboerblad i Brabrand Boligforening

Skræppebladet
Gellerup Museum
Gudrunsvej 16, 6
8220 Brabrand

Se seneste kolofon og kontakt redaktionen for nærmere information om denne artikel.

Web-sektioner

Nyheder

Magasin

Aktiviteter

Afdelingerne

Foreningen

Debat

Mine bogmærker

henter data

Mine seneste artikler

henter data