Afdeling 2 – Søvangen
Husk, at bestyrelsen holder møde den 2. onsdag i hver måned.
Beboere, der har klager eller spørgsmål, har mulighed for at møde op og tale med bestyrelsen fra kl. 17.30 – 18.00.
Afd. 2: Brev fra afdelingsbestyrelsen til beboerne
I Skræppebladet har der været forhåndsvarsel om beboermøde onsdag 11. maj 2016 vedrørende renoveringsprojektet. Dette møde blev ikke til noget. På interessegruppemøde 7. april blev der åbnet mulighed for at beboere kunne komme med yderligere ønsker om dels tillæg til det foreslåede projekt, dels at få beregninger vedrørende evt. reduktioner i projektet. Med baggrund i, at projektet økonomisk skulle holde sig indenfor den økonomiske ramme, der blev aftalt2016-05-21
Afd. 2: Mere om Søvangens beboerhus
Et forargeligt tyveri, sket inde midt i beboernes fælles hus, har medvirket til, at afdelingsbestyrelsen blev nødt til at gentænke, hvordan et nøglesystem til beboerhuset skal fungere, og hvem der fremover skal være ansvarlig for et adgangs-system. Der er mandat til et beboerhusudvalg Et beboerhusudvalg har på et tidligere afdelingsmøde fået mandat til at være ansvarlig for beboerhuset i forhold til afdelingsbestyrelsen. Beboerhusudvalget har dog tidligere meddelt, at deres2015-05-03
Afd. 2: Skræppebladet sætter spot på afdelingsbestyrelsen i Søvangen
På beboermødet i september sidste år rejste en beboer kritik af den siddende bestyrelse i Søvangen på den måde, at vedkommende mente, at den var helt usynlig. Skræppebladet vil prøve at råde bod på dette og retter derfor søgelyset på bestyrelsen en helt almindelig mødedag, som foregår den anden onsdag i hver måned fra klokken 17.30. Her har også beboerne mulighed for at tale med bestyrelsen, hvis de2015-02-01
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2015-05 Juni