Afdeling 2: Søvangen
og festteltet blev rejst lørdag den 14. august
af Kirsten Hermansen – foto af Michael Jørgensen
Igen i år blev der inviteret til sommerfest i Søvangens beboerhus.
46 beboere havde tilmeldt sig denne årlige tradition.
Der var højt humør, og musikken af Birgit og Jes gav den rigtig gode stemning.
Det var en fin fest, hvor den sidste festdeltager først gik hjem klokken 2 efter midnat.

Vinderne af “Appelsindansen”





Festens yngste deltager på 1 år og 1 uge
Afd. 2: Sommerfest i Søvangen
Den 19. august havde Søvangen sommerfest, hvor beboerne kunne hygge sig med pizza, hoppeborge - dog kun for børn, alle mulige drikkevarer og selvfølgelig popcorn. Beboerne er altid heldige med vejret til deres sommerfest og sådan var det også i år. Medlemmer af bestyrelsen stod for arrangementet med god hjælp fra Kim Alminde Eriksen og Kristian Kraul. Vi har bedt OpenAI om at lave2023-10-07
Afd. 6: Sommerfest i Holmstrup
Den traditionsrige sommerfest i Holmstrup blev afholdt 13. august under hedebølgen. Det startede med en overdådig morgenbuffet. Derefter var der lege for børn. Leg med vand var forståeligt nok meget populært. Der var også stafetløb, hvor der bl.a. blev løbet med æbler på en ske, og man skulle forsøge at fange et æble i en gryde med munden. Birkholmfamiliens madbod sørgede for, at ingen blev sultne. Om eftermiddagen underholdt2022-09-14
Afd. 2: Søvangen fejrer 60-års jubilæum
Kl. 08:45 Vi hejser flaget Kl. 09:00-11:00 Afdelingen er vært ved et morgenbord med kaffe m. brød og en lille én. Alle Søvangens beboere er velkomne Kl. 13:00 - 15:00 Cirkus Tværs kommer og underholder Søvangens små og store børn, og vi serverer grillpølser og sodavand for børnene Teltet åbnes kl. 18:00, og fra 18:30 er der spisning, musik, dans og hyggeligt samvær indtil kl. 01:00 Musikken2013-09-01
▮ Skræppebladet, det trykte magasin 2010-07 September